מבקרת המועצה והממונה על תלונות הציבור
מבקרת המועצה אמונה על ביקורת יעילה ואפקטיבית בכלל הנושאים ברשות ביעילות ובניקיון כפיים, תוך מתן אפשרות לתושבי המועצה לדעת על פעולותיה ולעקוב אחריהן. בנוסף בתפקידה כממונה על תלונות הציבור אמונה על תלונות ציבור בעניין: הרשות המקומית ומוסדותיה, על עובדים, נושאי משרה או על ממלא מקום ברשות המקומית בהתאם לתנאים המוגדרים בחוק.
תחומי אחריות
- בדיקה ובקרה על פעילות המועצה, עובדיה וכל עמותה/תאגיד/מפעל/מוסד אשר המועצה שותפה בו
- בדיקת תהליכי עבודה במועצה תוך בחינת קיום הוראות כל דין, טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון
- בחינת תלונות ציבור בגין פועלה של המועצה, עובדיה, נושאי משרה או ממלא מקום ברשות המקומית
בתפקיד מבקרת המועצה וממונה על תלונות הציבור רו”ח אביבית שקרון
אביבית שקרון – מבקרת הרשות
קבלת קהל: יסמין 1 – בתיאום מראש
אודות המחלקה
לצפייה במטרות, תחומי אחריות ומטלות
מינוי מבקר המועצה הינו חובה על-פי פקודת הרשויות המקומיות.
מבקר הרשות הוא הקובע את תוכנית עבודתו השנתית. הוא שיקבע, על פי שיקול דעתו, את דרכי עבודתו.
יעוד
המבקר הוא לבדוק אם פעולות הרשות ככלל נעשות כדין, בידי המוסמכים לעשותם, תוך שמירת טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון. המבקר מגיש לראש הרשות דוח אחת לשנה על ממצאי הביקורת שערך, עם העתק לוועדת ביקורת. בנוסף לכך, רשאי המבקר להגיש לראש הרשות דו"ח על ממצאי ביקורת בכל עת שיראה לו, או כאשר ראש הרשות או ועדת ביקורת דרשו זאת ממנו.