במזכרת בתיה פועלות 2 מועדוניות משותפות למחלקות החינוך והרווחה. המועדוניות פועלות כמועדוניות משפחתיות בימים א-ה מתום הלימודים ועד שעה 18:00 ובאות לתת מענה לחסכים של תלמידים מעבר למסגרות ה חינוך הפורמלי. מסגרת זו של מועדונית משפחתית מופעלת ע"י צוות מקצועי הכולל מדריכה, אם בית, מורות חיילות ובנות שירות לאומי לקבוצה של 16 תלמידים.

הצוות המקצועי מלווה ע"י קצינת ביקור סדיר, עובדת סוציאלית ממחלקת הרווחה ומנחה מקצועית מטעם משרד החינוך. המועדוניות נתמכות בתקציבי משרדי החינוך, הרווחה, תורמים ופעילים מתנדבים. שתי מועדוניות מיועדות לגילאי בית הספר היסודי ומועדונית נוספת משמשת את גילאי חטיבת הביניים.

בצד ההשקעה ביצירת קשר חם ותומך עם ילדי המועדוניות, קיים גם מענה לצרכים הפיזיים וקניית כישורי חיים לקידומם של הילדים המקבלים ארוחה חמה, עזרה בשיעורי בית וחוגים. המועדונית ממלאת עבור הילדים את אותם צרכים שהוריהם לא יכולים להעניק להם, ובית הספר מעצם היותו מוסד חינוכי פורמאלי לא יכול לספקם.

מועדונית מדריכה כתובת טלפון
אשכולשולי אינוקובנתיב השיירות (הבית הירוק)08-9351270
רקפתרחל שטרןנתיב השיירות (הבית הירוק)08-9352189

שימו לב!

המידע המתפרסם באתר זה מיועד לשמש כלי עזר בידי המשתמשים, אולם הוא אינו מחייב ואינו בא במקום המידע הרשמי הנמסר על-ידי עובדי המועצה.

ליצירת קשר:

שד' אליהו 4, מזכרת בתיה 7680400 טלפון: 08-9371111

מפת הגעה:

הרשמו לקבלת עדכונים במייל:

    הצהרת נגישות | מפת האתר | כל הזכויות שמורות למועצה המקומית מזכרת בתיה 2024 © | נבנה על ידי כ.ג שירותי מחשוב