אגף הכספים ומחלקת הגביה
אגף הכספים אמונה על בניית תקציב וניהול כספי הרשות בהתאם לחוקים, תקנות וצווים החלים על רשויות מקומיות תוך ישום מדיניות והחלטות הנהלת המועצה והעומד בראשה.
אגף הכספים כוללת בתוכה את היחידות: הנהלת חשבונות, חשבות שכר, רכש וגביה.
תחומי אחריות:
אגף הכספים :
- פיתוח כלכלי של הרשות
- עדכון צווי הארנונה
- גיוס כספים ממשרדי ממשלה ומקורות אחרים
- הכנת דוחות כספיים (רבעונים ושנתיים)
- ניהול כלל תקבולים ותשלומים של הרשות
- הכנה ותשלומי שכר לעובדים ומקבלי פנסיה תקציבית
- ביצוע ואספקה של רכש וניהול מלאי ומצאי הרשות
יחידת גביה:
- גביית מיסי ארנונה
- גביית אגרות רישוי עסקים ושילוט
- גביית אגרות, היטלים ושאר תשלומי חובה ע”פ כל דין
קבלת קהל: היסמין 1, ימים א’-ה’ שעות 8:00-12:00 יום ג 16:00-18:00 טלפונית במוקד הארצי לתשלומים ובירורים – 076-5300926.
בתפקיד גזברית המועצה – זהבית דרויש
מזכירת האגף – אסתר חיה אלביליה