המועצה המקומית מזכרת בתיה > מידע לתושב.ת > אגפי ומחלקות המועצה > אגף הכספים ומחלקת הגביה

אגף הכספים ומחלקת הגביה

אגף הכספים אמונה על בניית תקציב וניהול כספי הרשות בהתאם לחוקים, תקנות וצווים החלים על רשויות מקומיות תוך ישום מדיניות והחלטות הנהלת המועצה והעומד בראשה.

אגף הכספים כוללת בתוכה את היחידות: הנהלת חשבונות, חשבות שכר, רכש וגביה.

תחומי אחריות:

אגף הכספים :

  • פיתוח כלכלי של הרשות
  • עדכון צווי הארנונה
  • גיוס כספים ממשרדי ממשלה ומקורות אחרים
  • הכנת דוחות כספיים (רבעונים ושנתיים)
  • ניהול כלל תקבולים ותשלומים של הרשות
  • הכנה ותשלומי שכר לעובדים ומקבלי פנסיה תקציבית
  • ביצוע ואספקה של רכש וניהול מלאי ומצאי הרשות

יחידת גביה:

  • גביית מיסי ארנונה
  • גביית אגרות רישוי עסקים ושילוט
  • גביית אגרות, היטלים ושאר תשלומי חובה ע”פ כל דין
    קבלת קהל: היסמין 1, ימים א’-ה’ שעות 8:00-12:00 יום ג 16:00-18:00 טלפונית במוקד הארצי לתשלומים ובירורים076-5300926.

בתפקיד גזברית המועצה – זהבית דרויש

מזכירת האגף – אסתר חיה אלביליה

שימו לב!

המידע המתפרסם באתר זה מיועד לשמש כלי עזר בידי המשתמשים, אולם הוא אינו מחייב ואינו בא במקום המידע הרשמי הנמסר על-ידי עובדי המועצה.

ליצירת קשר:

שד' אליהו 4, מזכרת בתיה 7680400 טלפון: 08-9371111

מפת הגעה:

הרשמו לקבלת עדכונים במייל:

    הצהרת נגישות | מפת האתר | כל הזכויות שמורות למועצה המקומית מזכרת בתיה 2024 © | נבנה על ידי כ.ג שירותי מחשוב