המועצה המקומית מזכרת בתיה, מקדמת את פיתוח פארק התעסוקה של מזכרת בתיה

ב- 27/12/2021 אושרה התכנית האסטרטגית החדשה של פארק התעסוקה בועדה המחוזית באמצעות מסמך מדיניות.

פארק 11

לאחר שנתיים של עבודה תכנונית מאומצת, אישרה ואף בירכה השבוע (27/12) מליאת הועדה המחוזית את התכנית האסטרטגית החדשה של הפארק הטכנולוגי, אותה יזם ראש המועצה, גבי גאון. תכנית זו, אשר הוגשה באמצעות מסמך מדיניות, מממשת הלכה למעשה את החזון אותו אנו מובילים – חדשנות, עירוב שימושים וגמישות תכנונית הצופה פני עתיד. התכנית מאפשרת מגוון רחב של שימושים בקרקע, מגדילה את זכויות הבנייה ב-160,000 מטר (סה”כ 350,000 מטר), ולמעשה סוף סוף מעקרת תכנונית וכלכלית את האפשרות להקמתם של 3 גני האירועים שנכללו בתכנית המקורית.

במסגרת התכנית, אישרה הוועדה המחוזית תמרוץ במצב של מיצוי זכויות בנייה מלאות – ואיפשרה הוספת יחידות דיור קטנות ומסחריות (עד 45 מטר) – עבור דיור מוגן, מלונאות והארחה, תוך הדגשה כי לא יהיה ניתן להקים באזור התעסוקה מוסדות ציבור (חינוך וכו’).

התכנית מהווה בשורה אסטרטגית וכלכלית חשובה מאוד למזכרת בתיה. היא מיטיבה עם התושבים (יותר עסקים ואפשרויות), עם היזמים (יותר זכויות בנייה וגמישות בשימושי הקרקע), ועם המועצה (יותר ארנונה) ומהווה את המנוף הכלכלי המשמעותי שאנו כל-כך זקוקים לו במושבה, תוך התחשבות באיכות החיים שלנו. לצד זאת נעדכן, כי אנו בתהליך לקראת הוצאת היתר בנייה ראשון בפארק ובדרך לפתיחת צומת הכניסה השלישית.

תודה גדולה לכל העוסקים במלאכה – לציפי טאוב מהנדסת המועצה, ליעל קרמה מהנדסת ועדת “זמורה” ובמיוחד לאדריכל אבי לייזר על הניהול המקצועי בהכנת התכנית ומסמך המדיניות.

מצגת התכנית האסטרטגית

שימו לב!

המידע המתפרסם באתר זה מיועד לשמש כלי עזר בידי המשתמשים, אולם הוא אינו מחייב ואינו בא במקום המידע הרשמי הנמסר על-ידי עובדי המועצה.

ליצירת קשר:

שד' אליהו 4, מזכרת בתיה 7680400 טלפון: 08-9371111

מפת הגעה:

הרשמו לקבלת עדכונים במייל:

    הצהרת נגישות | מפת האתר | כל הזכויות שמורות למועצה המקומית מזכרת בתיה 2024 © | נבנה על ידי כ.ג שירותי מחשוב