המועצה המקומית מזכרת בתיה > המושבה שלי > דבר ראש המועצה

דבר ראש המועצה

לוגו מזכרת בתיה
ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון

תושבות ותושבים יקרים,
אני נרגש להציג את אתר המועצה החדש בו מונגש כלל המידע הרלוונטי של פעילות המועצה ומוסדותיה, כחלק מחזון הדיגיטציה וקידום השירות לתושב/ת.
מזכרת בתיה היא הבית שלנו, המושבה ה-6 בארץ ישראל של העת החדשה. היא הוקמה בשנת 1883 כמושבת הברון רוטשילד הראשונה ע"י קבוצת איכרים חרדים ובהתאם לחזונם של הרב שמואל מוהליבר ויחיאל בריל. לימים, גדלה המושבה השומרת גם כיום על מורשתה וצביונה ובה מתגוררים צאצאי המייסדים, עולים, ותיקים, דתיים וחילוניים אשר יצרו בה פסיפס אנושי ייחודי בתוך קהילות מגוונות.
רחוב רוטשילד (הראשי) ואתרי המורשת סביב לו כדוגמת בית הכנסת הגדול שחודש לאחרונה מהווים מוקד משיכה תיירותי וייחודי בישראל. המושבה היא קהילתית וירוקה, מחוברת לשורשיה ההיסטוריים, ובה פעילות חברתית-תרבותית וסביבתית ענפה.
תחנת הרכבת הפעילה ממצבת את מזכרת בתיה על מפת התחבורה של ישראל. בעתיד יחובר כביש 411 לכביש 6 ויוקמו: פארק טכנולוגי תעסוקתי בסמוך לו ולתחנת הרכבת, שכונה חדשה, התחדשות עירונית במתחם השיכונים הוותיקים ומרכז ספורט ופנאי קאנטרי) חדיש.
יחד ובשותפות נפעל לפיתוחה וקידומה של המושבה שלנו.

שלכם,
גבי גאון
ראש המועצה

שימו לב!

המידע המתפרסם באתר זה מיועד לשמש כלי עזר בידי המשתמשים, אולם הוא אינו מחייב ואינו בא במקום המידע הרשמי הנמסר על-ידי עובדי המועצה.

ליצירת קשר:

שד' אליהו 4, מזכרת בתיה 7680400 טלפון: 08-9371111

מפת הגעה:

הרשמו לקבלת עדכונים במייל:

    הצהרת נגישות | מפת האתר | כל הזכויות שמורות למועצה המקומית מזכרת בתיה 2024 © | נבנה על ידי כ.ג שירותי מחשוב