המועצה המקומית מזכרת בתיה > עדכונים > טקס הפעיל/ה המצטיינ/ת במושבה לשנת תשפ״ד 2024!

טקס הפעיל/ה המצטיינ/ת במושבה לשנת תשפ״ד 2024!

את אירועי ״שבועיים החינוך במושבה״ חתמנו בערב מעורר השראה שבו הוענקו תעודות הצטיינות ל-17 בני ובנות נוער הפעילים במסגרות שונות במושבה. הטקס המרגש התקיים במעמד ראש המועצה, גבי גאון, קובי שטיינברג, סגן ראש המועצה היוצאת, מנהלת מחלקת הנוער, מפקח משרד החינוך יוסי מסטאי, מנהלי ומחנכי בתי הספר, רכזי תנועות הנוער, ההורים ובני המשפחות הנרגשים וכמובן המצטיינים והמצטיינות שלנו.

ועדת הבחירה היישובית בחרה את מעיין קחלון מתיכון רבין למצטיינת היישובית והיא תשתתף בטקס המצטיינים המחוזי שיתקיים בחודש מאי.

מעיין החלה כחונכת של ילד בעל צרכים מיוחדים בתנועת ״כנפיים של קרמבו״ וכיום היא חלק מהצוות המוביל בתנועה, כרכזת השכבות הבוגרות ומהווה עמוד תווך עבור כל פעילי הסניף. מעיין מנהלת צוות של כ-60 מדריכים ומובילה את תחום החונכות לחניכים בעלי צרכים מיוחדים באופן מקצועי, הכולל הכנה וניהול פעילויות שבועיות, תוכנית הדרכה שנתית ואירועי חוץ הכוללים התנדבויות וטיולים סניפים. מעיין מלווה את חברי הקבוצה גם בפן האישי, תוך שימת דגש על העצמתם ומהווה עבורם אוזן קשבת ומכילה.

בני ובנות הנוער המצטיינים הנוספים הם:
קריית החינוך ברנקו וייס ע״ש רבין – עילי אביב, ליאור ביידה וליאן עמרה.
על יסודי משלב ברנקו וייס-קשת – רן ליבר, לוטם זמיר, אהובה לייפרט ואלה אילוז.
הנוער העובד והלומד – שקד קרמר ועמית ברלינר.
תנועת נוע"ם – אלומה קשת ושירה לביא.
תנועת אחריי – גלעד ברד.
תנועת בני עקיבא – הלל טולקין והודיה פיקסלר.
שבט כפיר של הצופים – שי פרס וירדן שושני.

כמה גאווה ותקווה יש בבני ובבנות הנוער המרגשים והערכיים שלנו! תודה על רוח ההתנדבות, על המסירות הרבה ועל התרומה העצומה שלכם ושלכן לקהילת מזכרת בתיה- אנו גאים בכולכן ובכולכם!💙🙏🏽

הפעילים המצטיינים

שימו לב!

המידע המתפרסם באתר זה מיועד לשמש כלי עזר בידי המשתמשים, אולם הוא אינו מחייב ואינו בא במקום המידע הרשמי הנמסר על-ידי עובדי המועצה.

ליצירת קשר:

שד' אליהו 4, מזכרת בתיה 7680400 טלפון: 08-9371111

מפת הגעה:

הרשמו לקבלת עדכונים במייל:

    הצהרת נגישות | מפת האתר | כל הזכויות שמורות למועצה המקומית מזכרת בתיה 2024 © | נבנה על ידי כ.ג שירותי מחשוב