האמנה מהווה ברית ותיאום ציפיות בין המועצה (נותן השירות) לתושביה (הלקוחות) ומדגישה את המחויבות לשיפור מתמיד באיכות החיים במושבה. האמנה מהווה כלי יעיל למדוד ולכמת את משך הטיפול בפניות לזמנים ולאחר מכן לבצע מעקב אחר העמידה ביעדים שנקבעו. האמנה נולדה מתוך רצון ליצור מחויבות לשירות מקצועי, יעיל ומהיר בין כלל הגורמים ומחייבת את ריכוז כלל הפניות למוקד היישובי. באופן זה מתאפשרים איגום משאבים ויצירת תיאום מערכות כלל יישובי. המועצה עורכת משובים וסקרי שביעות רצון בקרב התושבים שפנו למוקד ופועלת לשיפור איכות הקשר עם הציבור. 

למועצה אמנת שירות חיצונית וכן אמנת שירות פנימית עבור עובדי המועצה.

שירות פנימי מעולה הוא תנאי הכרחי לשירות חיצוני איכותי. עובד המקבל שירות פנימי טוב מכל גורם ברשות המקומית יספק שירות איכותי ללקוח החיצוני. 

האמנה פועלת כבר מספר שנים ועודכנה לאורך הזמן לצורך התאמתה לצרכי התושבים וליכולת התגובה של הרשות המקומית.

המועצה תמשיך לעדכן, לשדרג ולעבות את האמנה.

                                                                                                                  

בכל נושא הקשור לאמנת השירות, ניתן לפנות למזכירות המועצה                                          

mazkirut@mbatya.org.il

דף מוקד יישובי 107

 

 

אמנת השירות לפי מדורי ומחלקות המועצה

מחלקת שפ"ע - איכות הסביבה

מחלקת שפ"ע - תברואה

מחלקת שפ"ע - פיקוח

מחלקת שפ"ע - רישוי עסקים

מחלקת שפ"ע - וטרינריה

מחלקת ביטחון

מחלקת ביטחון - תחבורה ותמרורים

מחלקת ביטחון - גנים ונוף

מחלקת הנדסה - חשמל ותאורת רחובות

מחלקת הנדסה - פיתוח ותשתיות

מחלקת הנדסה - תחזוקת רחובות

תאגיד המים "מי ציונה" - מים וביוב

מחלקת החינוך

המחלקה לשירותים חברתיים

מוזיאון המושבה

פניות הציבור