מהדורות החדשות ששודרו ברדיו בבוקר יום חמישי שעבר נפתחו בהודעה על כך שתנועת הרכבות בין ת"א לב"ש תופסק מיום חמישי ועד ראשון בבוקר בשל עבודות בתחנת מזכרת בתיה.

עבודות הקמת תחנת הרכבת במושבה הגיעו לשלב קריטי – כמה ימים קודם לכן במבצע תחבורתי הובל לאתר מנוף ענק ונראתה תכונה של עשרות אנשים באתר.
המנוף שהורכב מחלקים היה אמור לפרק את פסי הרכבת באורך של 20 מטר ולאחר ביצוע חפירה, להניף את המעבר התת קרקעי במשקל של כ-70 טון, ולהניחו במקום, ולאחר חיזוק להחזיר את הפסים למקומם כדי שהרכבת תחזור לפעולתה כבר ביום ראשון בבוקר. עבודה מורכבת ומסובכת שלה הוקצבו 3 ימים שבהם אין מקום לטעויות או לתקלות בלתי מתוכננות.

גם מנכ"ל הרכבת, שחר איילון, שהגיע למקום בזמן בצוע העבודות, לא הסתיר את התרגשותו ובראיון לגל"ץ ביום ראשון האחרון הודיע  כי הרכבת תעצור בתחנת מזכרת בתיה בעוד שנה.
מאיר דהן: " אחרי בצוע מוצלח של השלב המורכב והמסובך הזה אנחנו נראה האצה בעבודות ואם נוסיף לזה את העובדה כי מייד לאחר החגים נתחיל בפריצת הדרכים מכביש 411 לכיוון תחנת הרכבת ואת העובדה שמסביב לתחנה יבנה אזור תעסוקה וכן קאנטרי קלאב ענק בפאתי האזור – זה הסיפור כולו – נוכל לאמר שמזכרת בתיה עשתה צעד גדול לכיוון עצמאות כלכלית וצעד גדול נוסף בחיבור המושבה למערך הרכבות של המדינה. מזכרת בתיה על המפה יותר מתמיד!"